Posiedzenie Komisji Socjalnej UAP Komisja Socjalna UAP informuje o planowanym na 21.10.2024 r. posiedzeniu, na którym przyznawane będą zapomogi oraz pożyczki z ZFŚS. Wnioski można składać do 17.10.2024 r. w dziale kadr, bud. A,pok. 215. Formularze dla pracowników znajdują się w pok. 215 oraz na stronie internetowej Uczelni w zakładce „dla pracownika” Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.
Więcej
Architektura & Biznes – Nr 9/2024 Można już pobierać bezpłatnie e-wydanie najnowszego numeru miesięcznika „Architektura & Biznes” – 9/2024 https://www.architekturaibiznes.pl/bezplatne-e-wydanie. Wersja drukowana będzie dostępna w Empikach i e-sklepie w naszym portalu od 2.09.2024. Nowy sezon zaczynamy mocnym tematem: MIASTO, ARCHITEKTURA, KAPITALIZM! Rozmawiamy w nim o zależnościach między rozwojem miast i architektury a ekonomią kapitalizmu. Pytamy też władze SARP, jak w Stowarzyszenie może wesprzeć architektów w tym kontekście i co może oraz co powinno dla naszego środowiska zrobić, zarówno w poszczególnych oddziałach, jak i poprzez działania w Zarządzie Głównym. Na to pytanie odpowiedzi udzielili prezesi i prezeski: ZG Stowarzyszenie Architektów Polskich, SARP Łódź, SARP Oddział Kraków, SARP Szczecin, SARP Oddział Wybrzeże, SARP Częstochowa, SARP Poznań, SARP Bielsko-Biała, SARP Bydgoszcz, SARP Katowice /
Więcej
Więcej
Architektura & Biznes – Nr 6/2024 Nr 6/2024 miesięcznika „Architektura & Biznes” jest już udostępniony do bezpłatnego pobierania na www.architekturaibiznes.pl/bezplatne-e-wydanie a od 3 czerwca papierowa wersja w Empikach. Tym razem tematem wiodącym jest ZDROWIE! W numerze znajdziecie: okładka: @Małgorzata Zmysłowska
Więcej
Wczasy pod Gruszą Komisja Socjalna informuje, że wnioski o dofinansowanie wypoczynku dla pracowników UAP ze środków ZFŚS: można składać u Sekretarza Komisji Socjalnej UAP budynek A, pok. 206 w terminie do: 31.05.2024 r. Wnioski są dostępne:
Więcej
Architektura & Biznes – Nr 5/2024 w maju zapraszamy Was w podróż i odwiedzamy polskie DWORCE! wiele się zmieniło w tym temacie w ostatnim czasie, zresztą sami zobaczcie! link z numerem do pobrania za free w komentarzu, a w empik wersja papierowa! OKŁADKA: Pieing link: https://www.architekturaibiznes.pl/bezplatne-e-wydanie?date=05-2023 w numerze znajdziecie m.in dworce w.: dodatkowo prezentujemy: przeczytacie również m.in. : czytajcie, szerujcie, dyskutujcie. w maju kolej na DWORCE!
Więcej
Dostępność to podstawa W imieniu Pracowni Warsztatów Kreatywnych i Interakcji Artystycznych, zapraszam osoby studenckie i nie tylko na Spotkanie pt. DOSTĘPNOŚĆ TO PODSTAWA z Marcinem Halickim, prezesem Fundacji Mili Ludzi. Forum odbędzie się 16.05.2024 w godzinach 12:00-16:00 w budynku A (Al. Marcinkowskiego 28) sala 106 ( Aula UAP). Jak sam M. Halicki słusznie zauważa: Bo pełnosprawność to okres przejściowy… . Podczas dyskusji będziemy rozmawiać o szczególnych potrzebach osób neuroróżnorodnych, poruszymy temat stereotypów dotykających osoby z niepełnosprawnością. Będziemy rozmawiać również o współczesnych wyzwaniach związanych z ogólnoświatowym problemem kryzysu psychicznego wśród młodych ludzi. Zapraszam do zapisów: agata.ciesielska-shovkun@uap.edu.pl Marcin Halicki Absolwent socjologii na UAM w Poznaniu, prezes zarządu Fundacji Inicjatyw Społecznych Mili Ludzie. Od 1999 roku pracujący na rzecz osób z niepełnosprawnościami w Wielkopolsce.Od
Więcej
Więcej
Animal Week na UAP 2024 Serdecznie zapraszamy na Animal Week UAP, który odbędzie się od 18–20 kwietnia w murach naszej uczelni! W związku z tym gorąco zachęcamy do pojawienia się w towarzystwie Waszych małych przyjaciół i nie mówimy jedynie o pieskach czy kotkach. W ramach wydarzenia zapraszamy do wspólnego trzydniowego wyszywania, czego tylko zapragniecie na przyniesionych przez Was kocach. Efekty Waszej ciężkiej pracy będzie można oglądać podczas wystawy, w ramach której zostanie wspomniana każda osoba biorąca udział w warsztatach, każdy z wykonanych koców będzie można także zakupić. Uzbierane podczas aukcji środki oraz niesprzedane koce trafią do schroniska, aby umilać lokatorom spędzany tam czas. Oczywiście podczas wydarzenia odbywać się będzie kiermasz grafiki oraz ceramiki na rzecz zwierząt, organizowany przez osoby studiujące z koła naukowego SPOT z Wydziału Grafiki i Komunikacji Wizualnej i Koła Ceramiki. Pierwszego dnia będzie również okazja do spróbowania pysznych
Więcej
Więcej
Zarządzenie nr 43/2023/2024 Rektora UAP w sprawie ogłoszenia godzin rektorskich w dniu 17.04.24r., z okazji Dnia Sportu
Więcej
Warsztaty z zakresu międzykulturowości 09.04.24 Szanowni Państwo, Serdecznie zapraszamy do udziału w warsztatach z zakresu międzykulturowości które odbędą się stacjonarnie w naszej uczelni w dniach: Warsztaty są częścią projektu prowadzonego przez Zespół ds. szkoleń międzynarodowych Erasmus+ (TCA) z Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji, pełniąca rolę polskiej Narodowej Agencji Programu Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności i są dofinansowane przez Unię Europejską i są dofinansowane z funduszy Unii Europejskiej. Minimalna liczba uczestników to 15 osób, maksymalna liczba uczestników 25 osób. Serdecznie zachęcamy do udziału w warsztatach. Zgłoszenia przyjmujemy poprzez załączony formularz google. Prosimy o dokonywanie zapisów do dnia 27.04.
Więcej
Pełnomocniczka Rektora ds. równego traktowania w UAP odwołuje swój dyżur stacjonarny dnia 22.03.2024.
Więcej
Wnioski o zapomogi oraz pożyczki z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Komisja Socjalna UAP informuje o planowanym na 26 marca 2024 r. posiedzeniu, na którym przyznawane będą zapomogi oraz pożyczki z ZFŚS. Wnioski można składać do 22.03.2022 r. u sekretarza komisji w bud. A, pok. 206. Formularze dla pracowników znajdują się w pok. 206 oraz na stronie internetowej Uczelni w zakładce „dla pracownika” (Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych).
Więcej
BreakFast Szanowni Państwo, od dnia 12 lutego w godzinach 8.30 – 11.30 na dziedzińcu w budynku będzie dostępny „food truck” w którym będzie można nabyć pyszne kanapki, bułki, lunche oraz obiady. Będzie dostępny od poniedziałku do piątku i serdecznie zachęcamy do skorzystania i spróbowania ciekawego i bogatego asortymentu, który jest dostępny w załączniku.
Więcej
Szanowni Państwo, W semestrze letnim bieżącego roku akademickiego dyżury stacjonarne odbywają się w piątki w godzinach 10.00–12.00. Miejsce pozostaje bez zmian – Każda_y kto chce się ze mną spotkać i porozmawiać może przyjść do budynku E (Wolnica 9), pokój numer 2 – przejście przez Galerię Design. Zapraszam
Więcej
Uprzejmie informujemy, że dyżur stacjonarny Pani dr Justyny Ryczek, pełnomocniczki Rektora ds równego traktowania, w dniu jutrzejszym (tj. 14.12.23 w godzinach 10-12) został odwołany. Zachęcamy do kontaktu mailowego.
Więcej
Dorota Jonkajtis na skrzyżowaniu wersów na skrzyżowaniu słów wystawa pracy doktorskiej Wernisaż: 20.11.2023 godz.: 16.30 ul. Wroniecka 15 Wystawa: 20.11.2023 – 30.11.2023wystawa otwarta codziennie w godz. 16.00 – 18.00 Na skrzyżowaniu wersów na skrzyżowaniu słów to praca doktorska, w której część pisemnadoktoratu stała się materią pracy wizualnej. Zarówno tekst właściwej dysertacji,jak i specjalnie na potrzeby doktoratu napisane utwory paraliterackie zostały wykorzystanejako budulec dla dwóch realizacji graficznych. Cała praca, poświęcona zagadnieniom tekstui pisania, jest równocześnie zapisem czasu i procesu powstawania doktoratu oraz ćwiczeniemstylistycznym. Zawiera w sobie i notatki z lektury, i brudnopisy rozprawy, utwory autorskiei naśladowcze, kompilacje i cytaty. Ponad 100 grafik można przeczytać i znaleźć w nich różneformy: opowiadania, wiersze, parafrazy czy limeryki. Wielki w skali labirynt tekstualny tworządziesiątki zdań
Więcej
Więcej
ERGO Hestia i Fundacja Artystyczna Podróż Hestii ogłosiły kolejną edycję Ogólnopolskiego Programu Dotacyjnego Artystyczna Podróż Hestii na rok 2024. Nabór wniosków ruszył 15 listopada 2023 roku. W ramach programu wybranych zostanie do 7 wystaw, które otrzymają dofinansowanie na produkcję, wynagrodzenia dla artystów i artystek, działania edukacyjne i promocyjne. Całkowita kwota dotacji przewidzianych na rok 2024 wynosi 500 000 zł. Do Ogólnopolskiego Programu Dotacyjnego Artystyczna Podróż Hestii na rok 2024 mogą zgłaszać się zarówno instytucje kultury, jak również artyści i artystki na podstawie projektów indywidualnych. Każda instytucja kultury powinna przedstawić kompletną koncepcję wystawy ze szczegółami, w tym: opisem i terminem realizacji, uzasadnieniem zgodności z celami Programu APH, wskazaniem kuratora/kuratorki, programem działań edukacyjnych. Dodatkowym atutem będzie obecność w projekcie finalistów i finalistek konkursu APH z lat 2002-2022. Zgłoszenia
Więcej
Więcej
Szkolenie związane z przemocą seksualną w przestrzeni publicznej Zapraszamy do udziału w 1,5-godzinnym szkoleniu, podczas którego będą Państwo mieli okazję nauczyć się w jaki sposób bezpiecznie reagować, będąc Świadkiem/Świadkinią molestowania w miejscach publicznych oraz jak się zachować, kiedy osobiście go doświadczymy. Zapraszamy zarówno osoby pracujące, jak i studiujące. Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?W Polsce 84 proc. kobiet doświadczyło molestowania w przestrzeni publicznej, raz albo wielokrotnie. Tylko w 41 proc. przypadków ktoś okazał im wsparcie. Aż 86 proc. osób będących świadkami molestowania nie wie, jak reagować w takich sytuacjach. Pokazały to badania firmy Ipsos przeprowadzone w 2021 r.. Dowiedz się, co to metoda 5D i dołącz do tysięcy osób, które sprzeciwiło się molestowaniu w miejscach publicznych. Data: 24.11.2023, Format: Online,
Więcej
Więcej
Szkolenie „Świat dotyku i dźwięku bez tajemnic”
Więcej
Komisja Socjalna UAP informuje o posiedzeniu planowanym na 30.10.2023r., na którym przyznawane będą zapomogi oraz pożyczki z ZFŚS. Wnioski można składać do dnia 27.10.2023 r. u sekretarza komisji (bud. A, pok. 206) Formularze dla pracowników znajdują się u sekretarza komisji oraz na stronie internetowej UAP w zakładce „dla pracownika” (Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych).
Więcej
Szkolenie dla pracowników naukowo – dydaktycznych pt. ”Komunikacja z osobą z zaburzeniem psychicznym w środowisku akademickim” Biuro ds. Osób z Niepełnosprawnością (BON) zaprasza na jednodniowe szkolenie stacjonarne, w godzinach: 9:00-15:00, które odbędzie się w następujących terminach: Liczba miejsc ograniczona. Link do zgłoszenia: https://forms.gle/FD6uP9YRA6MQLbBc7 Bardzo proszę o wybranie terminu poprzez wypełnienie poniższego zgłoszenia do dnia 6 października br. Proszę pamiętać, by wypełnić ankietę ze służbowego adresu mailowego w UAP. W przypadku poprawnego złożenia ankiety otrzyma Pani/Pan potwierdzenie.Jeśli nie jest Pani/Pan zainteresowany szkoleniem proszę udzielić takiej odpowiedzi w ankiecie.
Więcej
Szanowni Państwo, mamy zaszczyt zaprosić Państwa do włączenia się w proces tworzenia monografii naukowej o tytule:„Kultura, literatura i historia: dialog między dyscyplinami nauk humanistycznych”. Zachęcamy do zgłaszania prac o charakterze przeglądowym i badawczym. Celem monografii naukowej jest zbadanie związków i wzajemnych wpływów między kulturą, literaturą i historią. Analiza interakcji pozwoli pokazać, w jaki sposób te elementy wzajemnie się przenikają, inspirują i wpływają na siebie. Do nadsyłania prac zachęcamy literaturoznawców, kulturoznawców i historyków, którzy chcą przedstawić swoje badania naukowe dotyczące takich kwestii, jak m.in. wartości, normy, zwyczaje, wytwory materialne oraz niematerialne, które charakteryzują zbiorowości; dzieła literackie, które wyrażają idee, emocje i różne spojrzenia na świat; a także historia i wydarzenia, które wpłynęły na rozwój społeczeństw. Więcej szczegółów na temat naboru rozdziałów
Więcej
Więcej
ZARZĄDZENIE nr 85/2022/2023 Rektora Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu z dnia 19 lipca 2023 r. w sprawie wprowadzenia terminarza roku akademickiego 2023/2024 Na podstawie § 118 ust. 2 Statutu UAP w zw. z art. 23 ust. 2 pkt 2) i 66 Ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2023 r., poz. 742 tj. ze zm.), niniejszym: § 1 Ogłaszam organizację roku akademickiego 2023/2024 w terminarzu, stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia. § 2 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania TERMINARZ UNIWERSYTETU ARTYSTYCZNEGO IM. MAGDALENY ABAKANOWICZ W POZNANIU NA ROK AKADEMICKI 2023/2024 Semestr zimowy 02.10.2023-21.01.2024 okres zajęć dydaktycznych 23.12.2023-02.01.2024 przerwa świąteczna 15.01.2024-21.01.2024 sesja praktyczna (w godzinach zajęć) 22.01.2024-28.01.2024 zimowa sesja
Więcej
Więcej
Szanowni Państwo, Serdecznie zapraszamy na międzynarodowe warsztaty Get cOnnected! Advancing Higher EDucation through New Erasmus+ Cooperation Partnerships (Go-aHED), które będą miały miejsce w Warszawie, w dn.23-26.10.2023, iktóre skierowane są przede wszystkich do instytucji jeszcze nigdy nie realizowały projektów Partnerstw współpracy/strategicznych w sektorze szkolnictwa wyższego, a które chciałyby rozpocząć realizację tego typu projektów umiędzynarodawiających uczelnie. Ponieważ Państwa instytucja jeszcze nie realizowała tego typu projektów, jako koordynator bądź ma bardzo niewielkie doświadczenie w tym zakresie te warsztaty są właśnie dla Państwa. Serdecznie zachęcamy do zarejestrowania się. Poniżej zamieszczamy opis wydarzenia: This is a networking and capacity-building seminar which aims at bringing together organisations in the field of higher education that are interested in applying for a future KA2 cooperation partnership. The event will provide an
Więcej
Więcej
WCZASY POD GRUSZĄ Komisja Socjalna informuje, że wnioski o dofinansowanie wypoczynku dla pracowników UAP ze środków ZFŚS: a) oświadczenie o dochodach – załącznik nr 1b) wniosek urlopowy – załącznik nr 3 można składać u Sekretarza Komisji Socjalnej UAP bud. A, pok. 206 w terminie do: 31.05.2023 z wyjątkiem 9, 10, 16, 18 i 23 maja w godz. od 11.00 do 14.00 Wnioski są dostępne: w portierni budynku A oraz na stronie uczelni www.uap.edu.pl w zakładce dla pracownika/ Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
Więcej
Rozpoczął się nabór w konkursie o Nagrodę Instytutu De Republica za wybitne osiągnięcia naukowe w dziedzinie nauk humanistycznych i społecznych – II edycja! Celem Nagrody jest wspieranie i promocja najwybitniejszych młodych uczonych, prowadzących badania w dziedzinie nauk humanistycznych i społecznych, a także promocja cenionych polskich naukowców, którzy swoją pracą, całym dorobkiem naukowym są inspiracją dla młodych pokoleń. W konkursie mogą uczestniczyć młodzi naukowcy, którzy na wczesnym etapie kariery wykazują potencjał osiągnięcia pozycji liderów w swojej dziedzinie oraz posiadają istotny dorobek naukowy. Podstawowe kryteria to: • co najmniej stopień naukowy doktora nauk humanistycznych lub społecznych, • osoby do 40. roku życia (termin zgłoszenia upływa na dzień przed ukończeniem 41. roku życia). Konkurs obejmuje trzy kategorie: • w dziedzinie nauk humanistycznych, •
Więcej
Więcej
KOMISJA SOCJALNA UAP Informujemy o planowanym na 21 marca 2023 r. posiedzeniu, na którym przyznawane będą zapomogi oraz pożyczki z ZFŚS. Wnioski można składać do 20.03.2022 r. u sekretarza komisji w bud. A, pok. 206 Formularze dla pracowników znajdują się w pok. 206 oraz na stronie internetowej Uczelni w zakładce „dla pracownika” (Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych).
Więcej
ZARZĄDZENIE nr 38/2022/2023 Rektora Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu z dnia 26 stycznia 2023 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w Uniwersytecie Artystycznym im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu
Więcej
Zarządzenie nr 21/2022/2023 Rektora Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu z dnia 30 grudnia 2022 r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu
Więcej
Zarządzenie Rektora nr 20/2022/2023 w sprawie zwiększenia wynagrodzeń pracowników Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu
Więcej
Zarządzenie nr 17/2022/2023 Rektora Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu z dnia 24 listopada 2022r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji wydawania dokumentów kadrowo – płacowych na podstawie pisemnego upoważnienia w Uniwersytecie Artystycznym im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu
Więcej
Szanowni Państwo, informujemy, że do 20 stycznia 2023 trwa nabór uzupełniający na wyjazdy z programu Erasmus+ dla kadry na rok akademicki 2022/2023. Na wyjazdy w ramach programu Erasmus+ dla kadry na rok akademicki 2023/2024 mogą Państwo aplikować do dnia 31 marca 2023. Więcej informacji znajdą Państwo na stronie: https://uap.edu.pl/uczelnia/erasmus-dla-kadry/
Więcej