Przejdź do treści
Deklaracja Dostępności
Rozkład zajęć
e-dziekanat
Wybory 2024
Przetargi
Praca
Dla Pracownika
SKW
Archiwum
BIP
X
Uczelnia
Studia
Rekrutacja
Warsztaty
Study in english
Kontakt
Organizacja pracy pracowników administracji UAP w związku z wystąpieniem stanu epidemii
UAP
—
Dla pracownika
—
Organizacja pracy pracowników administracji UAP w związku z wystąpieniem stanu epidemii
Udostępnij
Facebook
Twitter
Zarządzenie nr 49/2021/2022 Rektora UAP z dnia 24 stycznia 2022 r. w sprawie zasad organizacji pracy pracowników administracji Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu w związku z wystąpieniem stanu epidemii
ZARZĄDZENIE NR 49 2021 2022
Autor:
Piotr Grzywacz
Opublikowano:
24.01.2022, 15:33
Ostatnia edycja:
24.01.2022, 15:33