Design by Śliwka Nałęczowska to konkurs skierowany do młodych twórców, grafików i projektantów. Wspiera profesjonalistów i amatorów poprzez umożliwienie im rozwoju, zdobywanie doświadczenia, wzbogacenie portfolio, a także wsparcie w postaci atrakcyjnych nagród finansowych. Zadanie konkursowe polega na zaprojektowaniu nadruku na koszulkę, będącego kreatywną interpretacją hasła: „Śliwka Nałęczowska – sztuka łączenia”.

Zgłoszenia powinny zawierać projekt nadruku na koszulkę oraz wizualizację nadruku na koszulce. Prace można nadsyłać do 25 kwietnia br. za pośrednictwem strony konkursowej.

https://designbysliwkanaleczowska.pl/

W jury zasiądą znawcy grafiki i designu, w tym m.in. prof. Ksawery Piwocki, uznany autorytet wśród studentów, były rektor warszawskiej ASP i Mateusz Suda, ilustrator mody, projektant graficzny i dyrektor artystyczny.

Na zwycięzców czekają wysokie nagrody finansowe (10 tys., 7 tys. i 5 tys. i 5 x 500 zł) i zestawy pralin. Z wybranych projektów powstanie limitowana kolekcja T-shirtów. Będzie ona dostępna w salonach sieci Medicine.