OSOBY PROWADZĄCE ZAJĘCIA
Prof. dr hab. Hanna Łuczak – kierowniczka pracowni
Dr Paweł Polus – adiunkt
KONTAKT
hanna.luczak@uap.edu.pl
pawel.polus@uap.edu.pl
Lokalizacja
Ul. Mielżyńskiego 24
Program
Rdzeniem proponowanego przez IV Pracownię Rysunku programu są zadania i ćwiczenia prowokujące do uaktywnienia wyobraźni, fikcji, konstrukcji wymykającej się prostej sprawdzalności tego, co dane i oczywiste. W przywołaniu wyobraźni istnieje szansa alternatywnego, bogatego i nieskrępowanego doświadczenia artystycznego oraz poznania różnych kategorii wyrażania poprzez język rysunku.
Programu pracowni skierowany jest na: znaczenie transformacji, intelektualne i emocjonalne treści rysunku, wyobraźnię (wyobrażone – wyrażone), język instalacji rysunkowej (transformacja – zależność, konieczność i kompatybilność całego układu, wszystkich elementów, które tworzą nierozerwalną całość.)
Tematy i ćwiczenia – obowiązkowe i do wyboru.
Języki wykładowe
Polski, angielski
Realizowane przedmioty
Jednolite studia magisterskie: Rysunek z elementami anatomii, Konsultacje, Rysunek, Wybrana Pracownia Artystyczna i Projektowa, Artystyczna Pracownia Uzupełniająca, Magisterska Pracownia Artystyczna, Pracownia Dyplomująca, Praca Dyplomowa
Studia I stopnia: Rysunek z elementami anatomii, Rysunek, Wybrana Pracownia Artystyczna i Projektowa, Artystyczna Pracownia Uzupełniająca, Magisterska Pracownia Artystyczna, Pracownia Dyplomująca, Praca Dyplomowa
Studia II stopnia: Rysunek, Wybrana pracownia artystyczna lub projektowa, Artystyczna Pracownia Uzupełniająca, Magisterska Pracownia Artystyczna, Pracownia Dyplomująca, Egzamin dyplomowy
Wystawa końcoworoczna
TUTORS
Prof. Dr hab. Hanna Łuczak / HEAD OF THE STUDIO
Dr Paweł Polus
CONTACT:
hanna.luczak@uap.edu.pl
pawel.polus@uap.edu.pl
LOCATION
Mielżyńskiego (Street.) 24
SUBJECT CONTENT – PROGRAMM
4th Drawing Studio program is principally based on tasks and exercises triggering the activation of imagination, fiction, the construction of what eludes the simple check of what’s given and obvious. I see the use of imagination as an opportunity for an alternative, rich and unbridled artistic experience.
Knowledge of different categories of expressing the language of drawing.
Significance of transformation.
Intellectual and emotional content of a drawing.
Imagination – Imagined – Expressed.
Language of a drawing installation – transformation – interdependence, necessity and compatibility of the entire system, all the elements that make up an inseparable whole.
Subjects and exercises – mandatory and elective
LANGUAGE OF TUITION
English and Polish
STUDIO FINAL YEAR EXHIBITION (PORTFOLIOS):