Uroczyście ogłaszamy wyniki konkursu na projekt kampanii Economy Parts, organizowanego przy współpracy Wydziału Grafiki i Komunikacji Wizualnej Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu oraz Volkswagen Group Polska

 

Przedstawiciele Volkswagen Group Polska biorący udział w obradach jury:
Monika Balejko
Michał Bajon
Mikołaj Ostach
Pozostali członkowie jury (UAP):
dr hab. Lucyna Talejko-Kwiatkowska
dr Agata Kulczyk
dr hab. Wojciech Janicki
dr Mateusz Kokot
Laureaci konkursu:
 Nagroda za wyróżniony SET: Trójmiasto – Patrycja Kaja
 Nagroda za wyróżniony SET: Poznań – Marta Jerzmanowska
 Nagroda za wyróżniony SET: Kraków – Ewelina Pieńkowska
 Nagroda za wyróżniony SET: Warszawa – Ewelina Pieńkowska
 Nagroda główna za najpopularniejszy SET – ogłoszenie wyniku, po zakończeniu kampanii w lipcu 2020 r.
 Nagroda za najlepszą pracę Pracowni Znaku i Identyfikacji – Wiktoria Pidhurska
 Wyróżnienie pozaregulaminowe – Gabriela Sacharczuk
 Wyróżnienie pozaregulaminowe – Olga Drozdowska
 Wyróżnienie pozaregulaminowe – Martyna Kasycz
 Wyróżnienie pozaregulaminowe – Julita Wodyk
 Wyróżnienie pozaregulaminowe – Karolina Zielińska
 Nagroda za najlepszą pracę Pracowni Grafiki Informacyjnej – ex aequo – Emilia Dzięgielewska, Alicja Maculewicz
 Wyróżnienie pozaregulaminowe – Paulina Krynicka
 Wyróżnienie pozaregulaminowe – Olga Drozdowska
 Wyróżnienie pozaregulaminowe – Karolina Pałka
 Wyróżnienie pozaregulaminowe – Marcelina Staszak
 Wyróżnienie pozaregulaminowe – Paulina Ziarek
 Nagroda za najlepszą pracę Pracowni Grafiki Kinetycznej – Martyna Kasycz
 Wyróżnienie pozaregulaminowe – Wiktoria Pidhurska
 Wyróżnienie pozaregulaminowe – Liu Haroan

Wszystkim zwycięzcom oraz uczestnikom serdecznie gratulujemy!