mgr Piotr Koźniewski.
ul. Szewska 16, budynek F, s. 15.
Program
Pracownia skierowana jest do osób studiujących zarówno zaznajomionych z technologiami VR jak i takich, którzy używali zestawów VR incydentalnie, ale także zupełnie niedoświadczonych. W trakcie zajęć w pracowni osoby studiujące poznają ogólną historię VR – wirtualnej rzeczywistości – jako platformy, jako trendu technologicznego, jako nowego medium, które rozprzestrzenia się dzisiaj finansowane przez twórców największej platformy społecznościowej.
VR jako medium opiera się zwłaszcza na przestrzennych interakcjach z wieloosiowymi kontrolerami i zwrotem haptycznym z tych kontrolerów.
Narzędziem obowiązującym będzie platforma sprzętowa Oculus Quest 2, a programem graficznym Gravity Sketch.
Osoby studiujące w ramach programu pracowni zaznajamiane są z tym zestawem, a także mogą wziąć je w użyczenie celem samodzielnej nauki oraz pracy.
Po zapoznaniu się i nauczeniu podstawowych technik w ramach narzędzia i pracy indywidualnej i ćwiczebnej, osoby uczestniczące łączone są w zespoły, w których realizowane są tematy zadane.
Ważnym elementem pracowni jest praca kooperacyjna nad rysunkami 3D, realizowana także zdalnie, przez Internet.
Język wykładowy
Polski
Realizowane przedmioty:
Jednolite studia magisterskie:
Laboratoria do wyboru – poziom podstawowy i zaawansowany
Wybrana Pracownia Artystyczna lub Projektowa
Studia I stopnia:
Laboratoria do wyboru – poziom podstawowy i zaawansowany
Wybrana Pracownia Artystyczna lub Projektowa
Studia II stopnia:
Laboratoria do wyboru – poziom podstawowy i zaawansowany
Wybrana Pracownia Artystyczna lub Projektowa
Wystawy końcoworoczne: