Przejdź do treści
LAUREACI POPRZEDNICH EDYCJI
VII edycja (2020)
- Główna nagroda:
Agnieszka Sukienniczak (Wydział Edukacji Artystycznej i Kuratorstwa) za pracę „Sposoby kuratorowania architektury a pytanie o jej przyszłość. Strategie kuratorskie wystaw architektonicznych na podstawie wybranych ekspozycji zorganizowanych w Pawilonie Polskim na Biennale Architektury w Wenecji” przygotowaną pod kierunkiem dr hab. Marty Smolińskiej, prof. UAP
- Wyróżnienia:
- Christina Everts (Wydział Sztuki Mediów) za pracę „Threshold. The importance of the private space for the public realm” przygotowaną pod kierunkiem dr Aleksandry Paradowskiej
- Joanna Berg (Wydział Fotografii) za pracę „Queerowi nomadzi – doświadczenia osób nieheteronormatywnych mieszkających w Chiang Mai w Tajlandii” przygotowaną pod kierunkiem dr hab. Marianny Michałowskiej, prof. UAM
VI edycja (2019)
- Główna nagroda:
Adrian Szwarc (Wydział Sztuki Mediów) za pracę „Wybrane zagadnienia popkultury japońskiej wobec sztuki „po internecie”” przygotowaną pod kierunkiem dr hab. Ewy Wójtowicz, prof. UAP. - Wyróżnienia:
- Wojciech Iłenda (Wydział Rzeźby) za pracę „Dlaczego tracimy grunt pod nogami? (Nie)stabilność jako strategia artystyczna w wybranych pracach Carla Andre, Jana Berdyszaka i Karoliny Komasy” przygotowaną pod kierunkiem dr hab. Marty Smolińskiej, prof. UAP
- Aleksander Radziszewski (Wydział Edukacji Artystycznej i Kuratorstwa) za pracę „Gdzie ci mężczyźni? Męskości w polskiej sztuce współczesnej” przygotowaną pod kierunkiem dr hab. Izabeli Kowalczyk, prof. UAP
V edycja (2018)
- Główna nagroda:
Stanisław Jakub Bednarek (Wydział Architektury i Wzornictwa) za pracę „Recykling krajobrazu: renaturyzacja, rekultywacja i reurbanizacja” przygotowaną pod kierunkiem dr hab. Izabeli Kowalczyk, prof. UAP - Wyróżnienia:
- Daria Grabowska (Wydział Edukacji Artystycznej i Kuratorstwa) za pracę „Gdzie macie swoich krytyków? Diagnoza polskiej krytyki artystycznej po 1989 roku” przygotowaną pod kierunkiem dr hab. Izabeli Kowalczyk, prof. UAP
- Jędrzej Hofman (Wydział Malarstwa i Rysunku) za pracę „Punkt, linia i płaszczyzna a przestrzeń. Wymiary tradycji malarskiej i jej medium” przygotowaną pod kierunkiem dr hab. Marty Smolińskiej, prof. UAP
IV edycja (2017)
- Główna nagroda:
Maryna Sakowska (Wydział Malarstwa i Rysunku) za pracę „Recykling w polu sztuki jako strategia artystyczna w dobie późnego kapitalizmu” przygotowaną pod kierunkiem dr hab. Marty Smolińskiej, prof. UAP. - Wyróżnienie:
- Kinga Popiela (Wydział Malarstwa i Rysunku) za pracę „C(I)AŁOKSZTAŁT. Analiza procesów somatycznych zachodzących w aktywnym ciele artysty podczas procesu twórczego” przygotowaną pod kierunkiem dr hab. Marty Smolińskiej, prof. UAP
III edycja (2016)
- Główna nagroda:
Dawid Marszewski (Wydział Malarstwa i Rysunku) za pracę „Dlaczego niektóre obrazy chcą wyskoczyć z okna? Dyskurs metamalarski w dobie nadmiaru”, przygotowaną pod opieką dr hab. Marty Smolińskiej, prof. UAP. - Wyróżnienia:
- Anna Róża Kołacka (Wydział Malarstwa i Rysunku) za pracę „W (lustrze) tradycji. Odbicia, rozbicia, heterotopie” przygotowaną pod opieką dr hab. Marty Smolińskiej, prof. UAP.
- Martyna Pająk (Wydział Rzeźby i Działań Przestrzennych) za pracę „Ciało rzeźby. Niemimetyczne środki wyrazu w rzeźbie organicznej XX i XXI wieku” przygotowaną pod opieką dr hab. Marty Smolińskiej, prof. UAP
II edycja (2015)
- Główna nagroda:
Maria Ancukiewicz (Wydział Edukacji Artystycznej i Kuratorstwa) za pracę „Aktywna publiczność w historii wystaw: próba monografii” przygotowaną pod opieką dra Witolda Kanickiego - Wyróżnienia:
- Robert Jarzec (Wydział Grafiki i Komunikacji Wizualnej) za pracę „Cztery i pół miliona spojrzeń. O infografikach z pierwszej Powszechnej Wystawy Krajowej” przygotowaną pod kierunkiem dr hab. Romana Kubickiego
- Karolina Pikosz (Wydział Edukacji Artystycznej i Kuratorstwa) za pracę „Relacje ludzko – zwierzęce na wybranych przykładach ze sztuki polskiej” przygotowaną pod kierunkiem dr hab. Izabeli Kowalczyk
- Marta Urbańska (Wydział Architektury i Wzornictwa) za pracę „Kasztelania Santok. Marina w Dolinie Noteci” przygotowaną pod kierunkiem prof. Włodzimierza Dreszera
I edycja (2014)
- Główna nagroda:
Tomasz Trawiński (Wydział Edukacji Artystycznej i Kuratorstwa) za pracę „Postmodernizm w polskiej architekturze sakralnej – między kiczem a transcendencją” przygotowaną pod opieką dr hab. Renaty Rogozińskiej - Wyróżnienia:
- Wojciech Beszterda (Wydział Komunikacji Multimedialnej) za pracę „Anastazy Bogdan Wiśniewski – próba monografii” przygotowaną pod opieką dra Witold Kanickiego
- Maryam Muliaee (Wydział Komunikacji Multimedialnej) za pracę „Heterotopia and Absence Intersection in Art” przygotowaną pod opieką dr Ewy Wójtowicz
-
Autor:
Agata Tratwal
-
Opublikowano:
27.01.2022, 11:11
-
Ostatnia edycja:
02.02.2022, 10:05