Przejdź do treści

Szanowni Państwo,

W dniu 1 lipca 2019 r. weszły w życie przepisy wprowadzające obowiązek utworzenia PPK – czyli Pracowniczego Planu Kapitałowego. 
W załączeniu przesyłamy podstawowe informacje dla pracowników przed przystąpieniem do PPK. 
Aby pracownicy mogli się zdecydować prosimy o uważne zapoznanie się z informacjami.

Osoby w przedziale wiekowym 18-55 lat są zapisywane automatycznie, chyba że pracownik nie chce skorzystać z programu i złoży pracodawcy rezygnację.

Osoby powyżej 55 roku życia mogą przystąpić do PPK jeśli złożą pracodawcy wniosek.

Na podstawie złożonych rezygnacji/wniosków ustalamy listę pracowników, którzy będą zgłaszani do PPK.

Deklarację o dobrowolnym przystąpieniu do PPK oraz deklarację rezygnacji prosimy składać do Działu Kadr i Płac w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28.02.2021 r.

Dodatkowe informacje o PPK można znaleźć na stronie www.emeryturappk.pzu.pl   

Pracownicy mogą skorzystać z dedykowanej infolinii 22 640 05 55

Zapraszamy także do wzięcia udziału w szkoleniach dla uczestników PPK. 

Organizowane są one w styczniu 3 razy w tygodniu w formie webinariów:

  • w poniedziałek godz. 14:00
  • w środę godz. 9:00
  • w piątek godz. 14:00

Link do szkolenia znajduje się załączniku.  

Proszę wybierać przeglądarkę chrome przy uruchamianiu szkolenia.


W razie wątpliwości prosimy o kontakt z Działem Kadr i Płac (tel.: 61 855 27 06 wew. 311).


Materiały do pobrania:


  • Autor: Agata Tratwal
  • Opublikowano: 18.01.2021, 16:29
  • Ostatnia edycja: 12.04.2021, 16:46