Szanowni Państwo,
W dniu 1 lipca 2019 r. weszły w życie przepisy wprowadzające obowiązek utworzenia PPK – czyli Pracowniczego Planu Kapitałowego.
W załączeniu przesyłamy podstawowe informacje dla pracowników przed przystąpieniem do PPK.
Aby pracownicy mogli się zdecydować prosimy o uważne zapoznanie się z informacjami.
Osoby w przedziale wiekowym 18-55 lat są zapisywane automatycznie, chyba że pracownik nie chce skorzystać z programu i złoży pracodawcy rezygnację.
Osoby powyżej 55 roku życia mogą przystąpić do PPK jeśli złożą pracodawcy wniosek.
Na podstawie złożonych rezygnacji/wniosków ustalamy listę pracowników, którzy będą zgłaszani do PPK.
Deklarację o dobrowolnym przystąpieniu do PPK oraz deklarację rezygnacji prosimy składać do Działu Kadr i Płac w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28.02.2021 r.
Dodatkowe informacje o PPK można znaleźć na stronie www.emeryturappk.pzu.pl
Pracownicy mogą skorzystać z dedykowanej infolinii 22 640 05 55
Zapraszamy także do wzięcia udziału w szkoleniach dla uczestników PPK.
Organizowane są one w styczniu 3 razy w tygodniu w formie webinariów:
Link do szkolenia znajduje się załączniku.
Proszę wybierać przeglądarkę chrome przy uruchamianiu szkolenia.
W razie wątpliwości prosimy o kontakt z Działem Kadr i Płac (tel.: 61 855 27 06 wew. 311).
Materiały do pobrania: