31 stycznia br. ruszyła szósta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie autorskiej grafiki na świąteczne opakowanie Śliwki Nałęczowskiej. Łączna pula nagród wynosi ponad 46 000 zł. Produkty z zwycięskimi projektami trafią do ogólnopolskiej sprzedaży jeszcze pod koniec tego roku jako część sezonowej linii Art Collection. Zgłoszenia można przesyłać do 18 marca br.
Marka Śliwka Nałęczowska, należąca do portfolio firmy Colian, po raz szósty organizuje konkurs Design by Śliwka Nałęczowska, który skierowany jest do grafików, ilustratorów oraz projektantów – zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. W tym roku dla laureatów pierwszych trzech miejsc przewidziano atrakcyjne nagrody finansowe, w wysokości: 20 000 zł, 12 000 zł i 7 000 zł.
Projekty graficzne, wykonane na siatce opakowania oraz ich wizualizacje, można zgłaszać do 18 marca br. wyłącznie za pośrednictwem strony www.designbysliwkanaleczowska.pl. Wyniki zostaną ogłoszone 23 kwietnia br. Szczegółowe zasady uczestnictwa w konkursie określa regulamin, którego akceptacja jest niezbędnym warunkiem do udziału w akcji.