Rozpoczęła się szósta edycja konkursu Papaya Young Directors! To jedyna taka inicjatywa w Europie, która umożliwia młodym twórcom start w branży filmowej i reklamowej.
Warunkiem przystąpienia do konkursu jest napisanie eksplikacji reżyserskiej przedstawiającej pomysł na film reklamowy. W szóstej edycji konkursu uczestnicy będą tworzyli filmy reklamowe dla dziewięciu marek w dwóch kategoriach. W głównej kategorii konkursu są to: Durex, Desperados, Allegro, Decathlon, Nationale-Nederlanden, Coca- Cola, McDonald’s, BGŻ BNP Paribas. W nowej dla konkursu kategorii teledysk – Żywiec z projektem Męskie Granie. Eksplikacje reżyserskie zostaną ocenione przez przedstawicieli branży reklamowej, filmowej, muzycznej, a przed realizacją swoich filmów finaliści wezmą udział w przygotowanych dla
nich warsztatach.
Do rywalizacji mogą zgłosić się osoby pomiędzy 20 a 35 rokiem życia. Eksplikacje reżyserskie dla głównej kategorii przyjmowane będą od 14 stycznia do 24 lutego 2019 r., a dla kategorii teledysków od 23 marca do 10 kwietnia 2019 r.
Więcej informacji na stronie:
http://papayayoungdirectors.com/