e-dziekanat: formularz rejestracyjny

1. rejestracja w systemie e-dziekanat

1. Przejdź na stronę rejestracji. Wprowadź dane do rejestracji (pola obowiązkowe: e-mail, imię, nazwisko, data urodzenia, hasło)

2. Pamiętaj o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych w procesie rekrutacji

3. Utwórz konto


Sprawdź wiadomość na koncie e-mail podanym w poprzednim kroku. Z adresu akademus@uap.edu.pl zostanie wysłana informacja z linkiem aktywacyjnym. Kliknij link i potwierdź za pomocą kodu aktywacyjnego.


W tym momencie możesz się zalogować do systemu i przejść do kolejnego etapu.


2. uzupełnienie danych

! Po zalogowaniu na swoje konto, przejdź do zakładki Twoje dane.


Uzupełnij dane:

1. Zdjęcie: prześlij fotografię na podstronie dodawania zdjęcia (zapoznaj się z zamieszczonymi tam informacjami z sekcji Wymogi dotyczące fotografii na temat warunków, które musi spełniać zdjęcie. Pamiętaj, to zdjęcie będzie widniało na Twojej legitymacji studenckiej i będzie Ciebie identyfikować do końca studiów).

2. Adres: dodaj swój adres zamieszkania (oraz ewentualnie adres do korespondencji).

3. Wykształcenie: dodaj informacje o ukończonej szkole. * Jeśli egzamin maturalny zdajesz w tym roku, pola Data ukończenia i Dokument ukończenia pozostaw niewypełnione.

4. Po uzupełnieniu wszystkich danych, przy pozycjach w sekcji Dane osoby powinien pojawić się opis TAK. Możesz przejść do następnego kroku.


3. dodanie kandydatury

! Kliknij dodaj Dodaj kandydaturę i wypełnij odpowiednie dane. Po przejściu całego procesu możesz wydrukować i podpisać dokumenty.


4. wydrukowanie dokumentów

Wydrukuj Kartę Kandydata. Dokument ten będzie wymagany przy rozpoczęciu egzaminu.